SIGN IN YOUR ACCOUNT TO HAVE ACCESS TO DIFFERENT FEATURES

FORGOT YOUR PASSWORD?

FORGOT YOUR DETAILS?

AAH, WAIT, I REMEMBER NOW!
Întrebări? Sunați la: 0732 398 921 de luni până vineri, între 10.00 si 17.00
  • Ghiduri
    • Ghidul de formatare şi stil pentru EPUB
    • Ghid de trimitere a manuscrisului (instrucţiuni generale)
    • Instrucțiuni de formatare a manuscriselor
    • Instrucţiuni de trimitere a manuscrisului pentru procesare e-Book
    • Instrucţiuni de trimitere a manuscrisului pentru tehnoredactare
  • Portofoliu
    • Portofoliu curent
    • 2012-2016
  • Despre noi
    • Ce este Editura Virtuală
    • Cum funcționează
    • Cinci motive pentru Editarea Personală

Editura Virtuală

  • ACASĂ
  • CONSULTANȚĂ
    • Servicii de consultanță literară și editare în limba română
      • Analiză de manuscris tip SWOT
      • Referat de carte (Analiză extinsă)
      • Editare
    • Servicii de consultanță literară în limba engleză
  • SERVICII
    • Servicii de digitizare și realizare de cărți electronice (e-book)
    • Corectură și redactare
    • Tehnoredactare – pregătirea cărții pentru tipar
    • Copertă dedicată
    • Traducere
    • Servicii complementare
      • Digitizarea manuscrisului (culegere de text)
      • Inserarea elementelor grafice de conținut
      • Glosar de termeni
      • Modificări pre și post-producție
  • PRODUCȚIE
    • Tipar
    • Audiobook – servicii de producție
    • Distribuție POD
    • Distribuție offline
  • MARKETING
    • Marketing online
      • Website de autor
      • Conturi sociale
      • Campanie de promovare
    • Marketing offline
      • Participare la târguri de carte
      • Recenzie profesională de carte
  • CONTACT
Servicii Integrate
  • Home
  • Blog
  • Articole utile
  • Publică-ți singur cartea!
27 februarie 2021

Publică-ți singur cartea!

Publică-ți singur cartea!

by Editura Virtuală / vineri, 19 octombrie 2012 / Publicat în: Articole utile, Featured
Publica-ti singur cartea

Una dintre cele mai bune metode de a convinge un cititor să vă răsfoiască opera și, în cele din urmă, să o cumpere este aspectul copertei I, al cotorului și al copertei a IV-a. Astfel, este important să știți care este scopul fiecăruia dintre aceste trei elemente și rolul pe care îl joacă în acest proces.

Cotorul

Fiecare autor își dorește ca librăriile să expună cartea lor cu coperta la vedere, eventual pe raftul peste care dau toți clienții atunci când intră. Din păcate, în condițiile în care librăriile din România și-au redus tot mai mult spațiile de expunere și vânzare și, de regulă, spațiile generoase sunt „închiriate” de editorii generoși, cele mai multe cărți vor încăpea pe un raft, cu cotorul la vedere. Nu vorbim aici despre librăriile virtuale, unde copertele (I, eventual și a IV-a) vor fi expuse întotdeauna, iar cotorul nu contează.
Altfel, cotorul este primul lucru pe care un potențial cumpărător îl vede.

Din acest motiv, cotorul trebuie să-l determine pe cititor să tragă cartea din raft ca să-i vadă coperta. O imagine sau alte elemente chiar șocante pot crește șansele ca cititorul să remarce cartea dvs.

Coperta I

Se spune că o imagine face cât o mie de cuvinte, dar în cazul unei coperte poate face cât toate cuvintele pe care le conține cartea. Pentru că ilustrația copertei reprezintă esența subiectului, personajului sau mesajului principal pe care acea carte le poartă. Coperta I înseamnă marketing curat și reprezintă prima șansă ca un cititor să devină interesat de conținut.

Coperta I ar trebui să comunice subiectul sau mesajul principal al cărții, pentru a-l determina pe cititor să se uite și pe coperta IV. În medie, o persoană petrece cu privirea între 5 și 8 secunde pe o copertă pe care o găsește interesantă, față de 1-3 secunde cât petrece pe o copertă neatractivă. Scopul copertei I este acela de a produce un asemenea răspuns afectiv privitorului încât să-l determine pe cititor să întoarcă cartea și să vadă despre ce este vorba în ea, citind mai multe detalii pe coperta IV.

Coperta IV

Acum că l-ați convins pe cititor că merită să întoarcă cartea, este necesar să-l faceți să jubileze pentru faptul că n-a făcut-o degeaba și să-i mențineți atenția trează. Oamenii trec de la coperta I la coperta IV cu dorința ascunsă de a li se confirma faptul că intuiția nu le-a fost înșelată, că au avut dreptate când au luat decizia de a întoarce cartea și că vor descoperi pe aceasta detaliile despre conținut care să se ridice la înălțimea atractivității copertei I. Din fericire, un potențial cumpărător petrece mai mult timp uitându-se pe coperta IV decât pe coperta I (în medie 12-15 secunde). Dacă cititorul este convins de ceea ce scrie pe coperta IV, atunci nu mai este decât un mic pas până la decizia de cumpărare (asta în cazul în care clientul este un cumpărător serios și care să-și permită să cumpere cartea și nu unul care s-o strecoare sub haină 🙂 ).

Editura Virtuală oferă câteva soluții pentru designul unei coperte (acest lucru însemnând Coperta I, cotorul și Coperta IV) standard (de la 22,9 euro) sau dedicate, dar și posibilitatea achiziționării (pentru pachetele noastre) unei ilustrații sau creării unei ilustrații unice.

0
  • Tweet

About Editura Virtuală

Ce poți să mai citești

Sapte alternative gratuite la Microsoft Word pe care le poţi folosi pentru cartea ta
Toate gândurile tale într-o carte
Corectură, redactare, stilizare, editare – etape pentru succesul cărții tale

Facebook

Editura Virtuală
Editura Virtuală

Editura Virtuală şi-a actualizat numărul de telefon. ... See MoreSee Less

Editura Virtuală şi-a actualizat numărul de telefon.

View on Facebook
·Share

Share on FacebookShare on TwitterShare on Linked InShare by Email

Articole

  • Povestea elementelor de Alex Pârvu

    0 comments
  • Despre terapia PSI de Mirela Codilă

    0 comments
  • Diamantul din șatră de Nelu Sorin Stancu

    0 comments
  • Amalia de Liza Karan

    0 comments
  • Personal Prison de Antinana Mizu

    0 comments

Portofoliu

  • Prima librărie virtuală dedicată scriitorilor independenţi – cum pot să public o carte
  • Diamantul din șatră de Nelu Sorin Stancu
  • Să înțelegem bâlbâiala de Betiana Cioacă
  • Despre terapia PSI de Mirela Codilă
  • Anastasia de V. Megre
  • Termeni şi condiţii
  • Drepturi de autor
  • Protectia DRM
  • Contact
  • Librărie
  • Book Crowdfunding
  • ExpoBookTitle
Editura Virtuală

© 2009-2020 Editura Virtuală. Toate drepturile rezervate.

TOP