Cardurile de loialitate Webcard afișează pe o față coperta cărții dumneavoastră, iar pe spate instrucțiunile de cumpărare și un cod QR. Cititorii cărora le oferiți aceste carduri vor dispune de un elegant instrument cu ajutorul căruia poate obține reduceri la achiziția cărții sau poate descărca gratuit, în format electronic, cartea dvs. Fiind realizat din PVC (ca și un card de credit), Webcardul are o durabilitate mare și este elegant.
- Fiecare Webcard conține un cod promoțional unic care poate fi accesat o singură dată
- Webcardurile oferă un nivel de sofisticare și clasă care aduc credibilitate oricărui demers de marketing
Iată un exemplu mai jos:
Codul QR este astăzi o gamă de standarde de codare cu formă de bare bidimensionale (cod matrice). Primul astfel de standard a fost creat în 1994 de către compania japoneză Denso Wave. QR este o prescurtare din engleză de la quick response, răspuns rapid.
Codurile QR sunt utilizate cu regularitate pe telefoanele mobile de tip smartphone, deoarece codurile QR pot reprezenta (în mod codificat) adrese de situri Internet (de tip URL); pentru acces rapid la un sit dorit utilizatorul trebuie doar să îi scaneze codul QR cu ajutorul camerei foto din telefonul său mobil. Un software cititor interpretează imaginea și descifrează codul, iar browserul telefonului îl direcționează pe utilizator către URL-ul în cauză. Simplitatea acestor legături de la lumea fizică spre lumea electronică, cunoscute sub numele de hardlink, explică popularitatea lor.
Căutați și descărcați de la play.google.com aplicațiile gratuite necesare telefonului dvs. pentru decodarea QR:
QR Droid sau QR Droid Private, QuickMark Barcode Scanner sau găsiți softul potrivit pentru marca telefonului dvs. mobil aici.
[table “23” not found /]